Foto : De Morgen
Vandaag is een nieuwe fase in het Belgisch covid19 exitplan ingegaan. Heropening van de winkels. Te oordelen naar de lange wachtrijen, zonder daarom van een overrompeling te spreken, keken velen hier naar uit. We hebben ons dan ook allemaal acht weken moeten beperken tot zogenaamde essentiële aankopen zoals voedingsmiddelen en persoonlijke hygiëne. Lees verder


