Geen categorie

En wat nà Corona ?!

De fabriek van vroeger

We zijn ondertussen onze -hopelijk- laatste 4 weken van de lock down ingegaan. Want het is nu al wel voor iedereen duidelijk dat er op 19 april nog niets zal veranderen. Virologen klinken al een klein beetje optimistisch nu het aantal ziekenhuisopnames stabiliseert. Meer en meer zal dan ook de vraag aan bod (kunnen) komen : wat na deze corona-crisis ?! Lees verder

Standaard
Geen categorie

Toekomstgericht denken

We zitten vandaag aan het begin van nog 5 weken lock down (light) Ik mik niet op 19 april maar wel pas op 3 mei voor het einde van de huidige maatregelen. En ook dan nog zal alles ongetwijfeld gefaseerd verlopen. Ondertussen lezen we af en toe al wel eens een oproep om in de toekomst anders om te gaan met mensen, dieren en klimaat. Lees verder

Standaard
Geen categorie

Eerst genezen, dan herstellen !

Afbeeldingsresultaat voor fotos van de buikriem aanhalen

We zullen nog een tijdje alles op alles moeten zetten om het coronavirus onder controle te krijgen. Zelf ga ik ervan uit dat we nog minstens tot einde april in deze lock down zullen blijven. Ondertussen kunnen we niet anders dan blijven rekenen op de tomeloze inzet van ontelbare zorgverleners. En ook de ordiensten hebben hun handen meer dan vol. En zeker ook voor hen die zorgen dat we eten en drinken kunnen blijven kopen. Mijn hoed af voor u allemaal. Lees verder

Standaard